Kerranpa sattui sellainen kyyti, että sain erään keskustan hotellin edustalta kyytiini viisissäkymmenissä olevan pariskunnan. Mies ilmoitti, että viedään nainen ensin Mannerheimintie siihen ja siihen, jonka jälkeen hänet Kulosaareen.

Vai olenkohan minä kertonut tämän jutun jo aiemmin? Vai olenko minä kertonut tämän jutun suullisesti niin monesti, että luulen kertoneeni? No, en jaksa käydä läpi noita tekstejä, joten antaa nyt mennä varmuuden vuoksi vaan.

Lähdimme etenemään kohti Manskun osoitetta miehen pussaillessa naista. "Älä, hi hi hi, kaikki näkee, hi hi hi..." Naisen osoitteeseen saavuttuamme takapenkillä pussattiin hyvästiksi, mies sanoi naiselle, että me tästä jatketaan sitten Kulosaareen ja lähdimme liikkeelle. Mies vilkutti naiselle ja sanoi minulle, että "ajetaan Storyvilleen, mutta niin, että näyttää siltä, että lähtisimme Kulosaareen". Käännyin Reijolankadulle. Mies halusi, että ajamme edelleen Nordenskiöldin kadulle asti, josta kiepsautin sitten Urheilukadulle, jota pitkin ajoimme aina Kisahallin kulmalle saakka. Nyt miehen mielestä oli jo turvallista palata Manskulle. Hän otti puhelimen ja soitti: "mä olen siellä ihan just, pusi pusi".