Asiakas oli tilannut taksin osoitteeseen 5 B. Ja ehkä juuri sillä hetkellä, kun saavuin paikalle, asiakas kiersi talon toiselta puolelta odottamaan tien varteen osoitteen 5 A kohdalle. Minä odotan mittari päällä B-oven edessä noin kymmenen minuuttia. Teen jo lähtöä, kun asiakas ilmestyy. Hän kertoo tilanneensa jo toisen taksin ja pyytää, että pystynkö minä peruuttamaan sen toisen tilauksen. Soitan keskukseen, mutta ennen kuin saamme selvitettyä asiakkaan antaman varausnumeron sisältämää kyytiä, toinen taksi jo ilmestyy. Jälkikäteen selviää, että asiakas oli tilannut toisen taksin soittamalla suoraan tolpalle, joten keskus ei olisi pystynyt perumaan tilausta, sillä asiakkaan "varausnumero" on taksin kuuppanumero. Mutta mitä tekee fiksu asiakas? Joku olisi voinut hypätä siihen jälkimmäiseen taksiin 7,20 €:n lähtömaksulla ja jättää minut ihmettelemään kadonnutta asiakasta. Tämä asiakas kävi selittämässä asian paikalle tulleelle taksille ja tuli minun kyytiini, vaikka mittarissa oli jo yli kymmenen minuutin odotustaksa.